„My pandemii się nie damy, o miłości zaśpiewamy…” - Aktualności - ZSCKU Radocza

Odkryj swój kierunek!
Przejdź do treści

„My pandemii się nie damy, o miłości zaśpiewamy…”

ZSCKU Radocza
Opublikowany przez w aktualności ·
IX edycja Walentynkowego Konkursu Piosenki Obcojęzycznej o Miłości odbyła się w nieco innej formie niż w latach poprzednich. Tradycja kokursu, którą pielęgnujemy od lat, nie mogła zostać przerwana przez  COVID-19.
Jest tak wielu utalentowanych muzycznie i językowo młodych ludzi, których niestety nie mogliśmy w tym roku osobiście gościć w murach naszej szkoły.
Tegoroczny konkurs odbył się przy pomocy narzędzi powszechnie stosowanych do nauki i pracy zdalnej. Uczestnicy mieli za zadanie nagrać klip wideo, na którym wykonują piosenkę w języku obcym. Wielu wykazało się dużą kreatywnością i włożyło ogrom pracy w przygotowanie nagrania. Nadesłane videoclipy zostały zaprezentowane przy okazji spotkania Rady Pedagogicznej ZSCKU w Radoczy a powołane do oceniania Jury wybrało najlepszych.
 
Tegorocznymi laureatami Walentynkowego Konkursu Piosenki Obcojęzycznej o Miłości po burzliwych obradach jury zostali:
  1. Oliwia Kaleta ZS3 Przytkowice
  2. Hubert Targosz SP2 Wadowice
  3. Zuzanna Słoma SP Ryczów
  4. Maria Bolek SP Radocza
  5. Gabriela Momot SP Przeciszów
         
Spośród wielu wspaniałych występów na wyróżnienie zasłużyli:
  • Aleksandra Sałaciak, Hanna Mendyk SP1 Przeciszów
  • Julia Cichoń, Natalia Spisak, Emilia Rączka, Zuzanna Gibas SP Radocza
  • Wiktoria Mostowik  ZSP Witanowice
Nasz tegoroczny konkurs uświetnił swoim występem  Zespół CO SŁYCHAĆ  w składzie: Emilia Kokoszka, Justyna Klimek, Łukasz Klimek, Kacper Nidecki reprezentujący Agencję Artystyczną All-music w Zatorze.

Laureatom serdecznie gratulujemy talentu a opiekunom dydaktycznym i rodzicom dziękujemy za wsparcie i motywację do rozwijania pasji, jaką jest nauka języków obcych poprzez śpiewanie piosenek.
 
 
Nauczyciele języków obcych ZSCKU w Radoczy
 



ul. Dworska 8, 34-100 Radocza
(+48) 338234089
sekretariat@radocza.edu.pl
Wróć do spisu treści